19 دی: فرمانده فراجا از قول نمایندگان مجلس برای تامین اعتبار خرید دوربین برای البسه ماموران پلیس خبر داد.
سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم افتتاح و بازدید از نوزدهمین نمایشگاه ایپاس که صبح امروز در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درباره تامین اعتبار برای تهیه و نصب دوربین‌ روی البسه ماموران پلیس اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی قول‌هایی برای تامین اعتبار خرید و نصب دوربین روی البسه را داده‌اند، البته همانطور که می‌دانید برخی از البسه ماموران ما نیز دوربین دارد.
فرمانده انتظامی کل کشور همچنین افزود:‌ ما به تجهیزات دیگری نیز نیاز داریم که نمایندگان مجلس باید در این خصوص به ما کمک کنند و خوشبختانه قول‌هایی هم در این خصوص به ما داده‌اند که ما امیدواریم اجرایی شود.
اشتری همچنین با اشاره به ضرورت هوشمندسازی پلیس و استفاده از تجهیزات به روز در مجموعه انتظامی گفت:‌ بحمدالله روند هوشمندسازی در مجموعه انتظامی آغاز شده و در سال‌های اخیر سرعت خوبی هم داشته است. ما معتقدیم که پلیس باید به دانش و تجهیزات روز مجهز باشد تا همواره چندین گام از مجرمان جلوتر باشیم. خوشبختانه در سال‌های اخیر پلیس به توفیقات خوبی هم دست پیدا کرده است و ما این روند را تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه می‌دهیم.
  • نویسنده :
  • منبع :