19 دی: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اعضای باند بین المللی قاچاق سلاح و مهمات در عملیات مقتدرانه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان شناسایی و منهدم شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی روز سه شنبه با اعلام این خبر بیان کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با هوشیاری، تلاش شبانه‌روزی و تشدید اقدامات اطلاعاتی از فعالیت سرکرده باند بین‌المللی قاچاق سلاح که با ارتباط‌‍‌گیری با قاچاقچیان یکی از کشورهای منطقه اقدام به ورود محموله سلاح و مهمات به داخل استان کرده، مطلع شدند.
وی با اشاره به اینکه یک قاچاقچی، محموله سلاح را برای توزیع در سطح خوزستان به شهرستان ماهشهر منتقل کرد، افزود: با توجه به برنامه ریزی رزوهای اخیر معاندان برای التهاب آفرینی و احتمال استفاده از این محموله‌ها در اغتشاشات و ایجاد ناامنی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با تسلط اطلاعاتی قبل از هرگونه اقدام، بلافاصله مخفیگاه و محل دپوی محموله را با همکاری رده همنام خود در ماهشهر شناسایی و در یک عملیات مقتدرانه زیر ضربه قرار دادند.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در این عملیات پیچیده و مقتدرانه ۲۳ قبضه سلاح کلانشینکف، ۲ قبضه کلت کمری، یک قبضه سیمینوف، ۱۲۶ فشنگ جنگی، ۶ تیغه خشاب و چهار دستگاه بی‌سیم دستی کشف و ضبط شد.
سردار صالحی با بیان اینکه در این ارتباط ضمن انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات سه عضو این باند نیز دستگیر شدند، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن امنیت مردم را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :