19 دی: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به انتقال تعدادی از کارگران شرکت اروم تریلر به بیمارستان، گفت: این افراد بخاطر نشت گاز آمونیاک دچار مسمومیت شده‌اند.
فرزین رضازاده روز چهارشنبه در گفت وگویی خبری اعلام کرد: در پی گزارش نشت گاز آمونیاک از یک دستگاه تانکر در محوطه کارخانه اروم تریلر، تیم عملیات ویژه این مرکز شامل هشت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و خودروی فرماندهی به محل حادثه اعزام شد.
وی با بیان اینکه 52 نفر از افرادی که در این حادثه دچار مسمومیت شدند به بیمارستان‌های امام‌خمینی (ره) و طالقانی ارومیه منتقل شدند، اظهار کرد: حال عمومی همه این افراد خوب گزارش شده است.
مسمویت کارگران با گاز آمونیاک
مدیرعامل شرکت اروم تریلر در رابطه با مسمویت تعدادی از کارکنان این شرکت با گاز آمونیاک، گفت: ساعتی قبل نشت گاز آمونیاک از یکدستگاه تانکر باعث مسمویت خفیف تعدادی از کارگران شاغل در این کارخانه شد.
رحیم مسعود بانی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه وضعیت سلامتی کارکنان مسموم در این حادثه اکنون مطلوب است و همگی به صورت سرپایی در دو مرکز اورژانس بیمارستان امام و طالقانی تحت درمان قرار دارند، افزود: پیگیر شرایط جسمی کارکنان حادثه دیده هستیم.
وی در رابطه با جزییات این حادثه، اظهار کرد: نشت گاز آمونیاک از کامیونی که وارد شرکت اروم تریلر شده بود به داخل شرکت نفوذ کرده و پس از جریان در کف سالن موجب مسمومیت جزیی برخی کارگران این واحد شد.
مدیرعامل شرکت اروم تریلر گفت: اوضاع اکنون کاملا در کنترل است و هیچ مشکلی در داخل شرکت وجود ندارد و کارگران مشغول ادامه فعالیت خود هستند.

  • نویسنده :
  • منبع :