19 دی: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مجالس هفتم، هشتم و نهم شورای اسلامی با اشاره به حذف ۶ افسر اطلاعاتی مرتبط با میز ایران در موساد گفت: اشراف دستگاه‌های اطلاعاتی ایران بر موساد، دائمی و فراتر از پیش‌بینی‌ رژیم صهیونیستی‌ است.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مجالس هفتم، هشتم و نهم شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به حذف 6 افسر اطلاعاتی مرتبط با میز ایران در موساد، گفت: ایران اینترنشنال که رابطه تشکیلاتی با موساد دارد، رسماً خبر خبرگزاری تسنیم مبنی بر کشته شدن 6 افسر اطلاعاتی مرتبط با میز ایران را تأیید کرد؛ البته رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز با سکوت خود این خبر را تأیید کرده‌اند و رسانه‌های دیگر رژیم صهیونیستی پیش از این اصل کشته شدن آنها را تأیید کرده بودند. 

وی با بیان اینکه رسانه سعودی ایران اینترنشنال در اقدامی ناشیانه، تأیید کرده است که چند افسر اطلاعاتی در زندان کشته شده‌اند، گفت: برابر با اخبار قطعی و موثقی که ما داریم، افسران اطلاعاتی موساد در مراحل بازجویی و شکنجه کشته شده‌اند. 

بروجردی با تصریح به اینکه موساد خود را پیچیده‌ترین سرویس جاسوسی دنیا می‌داند، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی به هر فردی و افسر خود مشکوک است و این تردید که او ممکن است با دستگاه‌های اطلاعاتی ایران در ارتباط باشد، آنها را وحشت‌زده کرده است اما حقیقت این است که اشراف ایران بر موساد دائمی، دقیق و غیرقابل ردیابی است؛ اگر وزارت اطلاعات ایران و سازمان اطلاعات سپاه بر موساد اشراف قطعی نداشتند، قطعاً در طراحی‌های متعددی که موساد برای ایران داشت، موفق می‌شدند و عملیات‌شان همانند عملیات اصفهان شکست نمی‌خورد. 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس هفتم، مجلس هشتم و مجلس نهم  با اشاره به پیش‌بینی هزینه یک‌ونیم میلیاردی برای آشوب‌های اخیر در ایران توسط موساد، گفت: اگر حذف 6 افسر اطلاعاتی موساد، موجب قطع نفوذ دستگاه اطلاعاتی ایران بر موساد شده بود، قطعاً دشمن در آشوب‌های اخیر به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا می‌کرد اما هوشیاری و اشراف دستگاه‌های اطلاعاتی ایران موجب شد که موساد و دیگر سرویس‌های جاسوسی نتوانند برنامه‌های خود را به‌طور کامل در ایران اجرایی کنند.

وی مردمی بودن و اعتقاد به ارزش‌های اسلامی را دو پایه و اصل در موفقیت دستگاه‌های اطلاعاتی ایران دانست و گفت: عموماً نیروهای دستگاه‌های اطلاعاتی از جوانان باانگیزه و معتقدی هستند که برای ارزش‌ها و تمامیت ارضی کشور، حاضرند جان خود را تقدیم ملت ایران کنند.

چند روز قبل تسنیم در گزارشی نوشت: در پی یک عملیات پیچیده امنیتی موساد برای خرابکاری در یک مرکز صنعتی در اصفهان که منجر به بازداشت تمام عوامل عملیاتی آن توسط وزارت اطلاعات ایران شد، موساد بعد از برکناری مسئول میز ایران، حداقل 6 افسر برجسته مرتبط با این میز را به اتهام ارتباط با سربازان گمنام امام زمان‌(عج) حذف و به انحای مختلف آنها را کشته است.

«تومر ایکس»، «آیالون شاپیرا»، «شارون اسمال»، «شایلی وست لند»، «اوفک آهارون»، «ایتامار الحرر»، 6 افسری هستند که به اتهام ارتباط با دستگاه امنیتی ایران، در مراحل بازجویی توسط موساد کشته ‌شده‌اند.

  • نویسنده :
  • منبع :