19 دی: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در اغتشاشات اخیر سطح این استان، یک نفر لیدر اصلی در شهرستان سروستان فارس دستگیر و روانه دادسرا گردید و کارگاه تولید کوکتل مولوتوف نیز منهدم شد.
سردار رهام بخش حبیبی روز دوشنبه در این باره گفت: در پی اعتراضات مردمی و اغتشاشات اخیر توسط افرادی معاند در فضای حقیقی و مجازی در سطح استان فارس، شناسایی و بازداشت عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی سروستان با اقدامات فنی و تخصصی، یک نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات و طراح شعارهای هنجارشکن را شناسایی و وی را در منزلش در یکی از محله‌های این شهرستان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۷ عدد کوکتل مولوتوف ساخته شده و آماده به کار، ۳ هزار بطری خالی شیشه‌ای و ۱۵۰ دست البسه کهنه جهت استفاده در ساخت کوکتل مولوتوف، ۴ لیتر اسید خالص و با غلظت بالا جهت استفاده در اغتشاشات علیه مامورین، اماکن و خودروها، ۸ عدد سرنگ حاوی اسید، ۳۰ لیتر بنزین، گازوئیل و روغن سوخته، دو جفت دستکش آغشته به رنگ و ۱۰ عدد اسپری رنگ استفاده شده، ۳۰ کیلوگرم ماده شیمیایی (کود آمونیاک)، ۳ دستگاه دوربین، ۴ عدد هارد اکسترنال، ۴۰ عدد انواع سیم کارت‌، یک دستگاه لپ‌تاپ، ۳ عدد گوشی همراه هوشمند، یک جلد دفترچه یادداشت حاوی شعارهایی با مضمون حمایت از گروه‌های معاند و منافقین و یک دستگاه پرینتر رنگی کشف شد.
سردار حبیبی با اشاره به اینکه در بررسی از سوابق متهم، جرائمی از قبیل جعل عنوان، کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع وجود دارد، تصریح کرد: کارگاه تولید کوکتل مولوتوف منهدم و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
این مقام ارشد انتظامی گفت: پلیس با کسانی که قصد ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم عمومی برای مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

کارگاه تولید کوکتل مولوتف در شیراز به باد رفت  -  پلیس فاش کرد



  • نویسنده :
  • منبع :