19 دی: سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر این که بیانات امروز رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس بسیار راهگشا بود، از مجلس خواست دولت را در زمینه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم یاری دهد.

«عباسعلی کدخدایی» عصر امروز یکشنبه در محل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: مردم از مجلس انتظار دارند در یک سال باقی مانده با همکاری با دولت مشکلات جامعه را حل کند.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: مجلس باید هر کمکی را که می‌تواند برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی انجام دهد.

کدخدایی در خصوص حواشی روز یکشنبه گذشته مجلس و برخوردهای برخی از نمایندگان با وزیر امور خارجه گفت: کار درستی انجام نشد.

وی یادآورشد: البته امروز رهبر معظم انقلاب به این موضوع ورود کردند و امیدواریم مجلس و دولت سخنان و توصیه‌های ایشان را همواره مورد توجه قرار دهند.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب مجلس یازدهم را قوی‌ و انقلابی توصیف کردند و نمایندگان با انجام درست وظایف خویش باید در عمل این را نشان دهند.

کدخدایی همچنین در خصوص سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین گفت: تاکنون قراردادی منعقد نشده است اما به نظر من، تدوین این سند یکی از کارهای خوب دولت است و فرقی هم نمی‌کند کدام دولت باشد هر دولتی که کار خوبی انجام دهد، باید تشویق شود.

وی با اشاره به موضع گیری‌ دشمنان در خصوص این سند همکاری اظهار داشت: عمق کینه و موضع‌گیری آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و ضدانقلاب علیه توافقی که هنوز انجام نشده نشان می‌دهد که دولت کار درستی انجام داده است.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا