19 دی: کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای که امروز (سه‌شنبه) به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد، دریافت هزینه‌های دادرسی و جریمه‌های مربوط به پرونده سرمربی کروات پیشین پرسپولیس و همکارانش را تایید و پرونده را مختومه اعلام کرد.
«امیرعلی حسینی» مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره این پرونده اظهار داشت: چند هفته قبل نامه‌ای از فیفا دریافت کردیم مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس بابت هزینه‌های دادرسی و جرایم مربوط به پرونده‌های برانکو ایوانکوویچ، ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ باید ۱۱۵ هزار فرانک سوئیس به حساب آن نهاد واریز می‌کرد.
وی افزود: در ادامه خواسته بودند چنانچه واریز صورت گرفته است، اسناد مرتبط ارسال و در غیر این‌صورت نسبت به پرداخت تا تاریخ مشخص اقدام شود.
وی ادامه داد: البته این مبالغ مربوط به خود فیفا بود و قرار نبود به طرف‌های پرونده پرداخت شود. مراتب بعد از انتقال از سوی فدراسیون بلافاصله به مدیرعامل منتقل شد و با پیگیری وی موضوع دنبال و اقدام برای واریز صورت گرفت.
مدیر امور بین‌الملل باشگاه اضافه کرد: خوشبختانه با جدیت رضا درویش، کارها در موعد مقرر انجام شد و امروز نامه فیفا را دریافت کردیم.
به گفته حسینی در این نامه آمده است: «کمیته انضباطی فیفا تایید می‌کند که کمیته مالی فیفا، مبلغ مذکور را دریافت کرده است. به این ترتیب، کمیته انضباطی فیفا، پرونده را مختومه اعلام کرد.»

  • نویسنده :
  • منبع :