19 دی: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: عاملان شهادت سروان علی نظری از پاسداران سپاه ملایر و شهید مدافع امنیت به سزای عمل خود می رسند.
حسن خانجانی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: شهید نظری شامگاه چهارشنبه چهارم آبانماه ۱۴۰۱، به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و برای بررسی موضوع به آنها نزدیک می شود.
وی بیان کرد: طبق شواهد اولیه این خودرو دارای سه یا چهار سرنشین بوده که در تعقیب و گریز یکی از آنها با باز کردن در وسیله نقلیه به سمت این پاسدار شلیک می کند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان ادامه داد: تیمی از دادستانی در محل وقوع جرم حضور یافتند و دادستان ملایر هم دستورات لازم و تشکیل پرونده قضایی را داده است.
خانجانی بیان کرد: هم اینک ضمن تشکیل شورای تامین در ملایر، تیمی از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در حال پیگیری موضوع برای دستگیری عاملان شهادت سروان علی نظری هستند.
روابط عمومی سپاه انصارالحسین استان همدان نیز با تایید این خبر اعلام کرد که سروان «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
پاسدار شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است.

  • نویسنده :
  • منبع :