19 دی: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در مورد بسته بودن حساب باشگاه ارائه داد.
رضا درویش در مورد بسته بودن حساب پرسپولیس در پی شکایت مهدی رسول پناه مدیرعامل سابق باشگاه اظهار داشت: حساب باشگاه به خزانه مربوط می‌شود و بستن حساب شاهکار است و کسی که حساب را ببندد معلوم است خیلی تبحر دارد. من این موضوع را از طریق رسانه دنبال می‌کردم . خیلی‌ها بر نمی‌تابیدند که این مشکل از سوی او به وجود آمده چون او پرسپولیسی است. ظاهرا او هفت هشت ده میلیارد آورده و آمده که هزینه کند. من هم پرسیدم که مگر او چقدر آورده هزینه کرده که بیشتر از او هم طلبکار است. گفتند هر هزینه‌ای کرده آمده است که بگیرد.
وی افزود: یک پرونده دیگر از سال ۹۴ وجود داشت که ۲۰ هزار دلار جنس به پرسپولیس داده است. آن روز ۲۰ هزار دلار هزینه کرده که امروز می‌شود ۶۲۰ میلیون تومان اما او ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجراییه برای حساب ما گرفته و این حساب را توقیف کرده است. با چه اسنادی این مبلغ انقدر شده؟ شاید مسوولان آنوقت پیگیری نکردند. آدم‌ها حرفه‌ای هستند و این شکایت را از سایپا و نفت هم کردند. ظاهرا این شکایات یک حرفه برای آنها تبدیل شده است.
وی تاکید کرد: هیچ کدام از بازیکنان تیم از ما طلبکار نیستند.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد ناراحتی لوکادیا در مورد پرداخت مطالباتش گفت: چنین چیزی نیست. دشمنانی داریم که نمی‌توانند موفقیت و یکدلی پرسپولیس را ببینند و مدام دنبال حاشیه هستند. برای مثال در دو ماه اخیر چند بار شنیدید که گفتند درویش فردا یا پس فردا می‌رود.چرا؟ چون مدام فکر می‌کنند در جنگ های رسانه‌ای می‌توانند آرامش تیم را بر هم بزنند. تیم تمریناتش را انجام می‌دهد.
درویش اضافه کرد: همین دیروز قسمتی از مطالبات سه خارجی ما هر چند کم پرداخت شد.همکاران ما زحمت می‌کشند و هیات مدیره همدلی داریم تا امروز موانعی در حد کوه برطرف شد.
وی در مورد مشکل زمین خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی خیلی پیگیر زمین بود و خدا را شکر قرارداد زمین را امضا کردیم.
درویش در خصوص مذاکرات پرسپولیس برای جذب بازیکن در لیک برتر خاطرنشان کرد: این موضوع در حیطه اختیارات کادر فنی است و تا امروز بازیکنی به ما معرفی نکردند.
مدیرعامل پرسپولیس در خصوص پرونده‌های بین المللی تیمش هم گفت: فقط پنج هزار یورو به کورتریک بلژیک بدهکاریم که امروز پرداخت کردیم.
وی در خصوص پرونده رادوشوویچ تاکید کرد: ۱۸ آبان دادگاه عالی ورزش است که قرار است برویم از نزدیک با مسوولان دیدار کنیم. همچنین اسناد و مدارکی داریم که پرداختی‌های به رادو داشتیم که او آنها را کتمان کرده اما ما مدارکی دادیم که باید آنها را ارائه کنیم.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد وضعیت مالکیت ورزشگاه کاظمی تاکید کرد: فردا دعوت شدم شورای شهر تا تکلیف سند مشخص شود. شهرداری هم این مالکیت را پذیرفت اما باید در صحن شورا مطرح می‌شد. حفظ و نگه داری ورزشگاه سالی ۱۰، ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد و اگر دست ما نبود شاید تا امروز آن ورزشگاه مخروبه‌ای بیش نبود.

  • نویسنده :
  • منبع :