حالا اما او وارد یک حواشی جدید شده، موجی که از بیرون برایش طراحی شده است.روز گذشته تصاویری از رستم قاسمی، در سفری به کوالالامپور در فضای مجازی منتشر شده است که دست به دست می چرخد

رضا صدرایی/ نام رستم قاسمی  ار همان روزی که بعنوان وزیر مسکن وشهرسازی مطرح شد .همواره یرای دولت رئیسی با حاشیه و جنجال همراه بوده است .البته او  با جلوس بر مسند وزارت نفت دولت احمدی‌نژاد به جامعه معرفی شد و پس از آن در معرض توجه قرار گرفت. اولین حاشیه او در دولت رئیسی در روز سوم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس (1 شهریور 1400) برمیگردد،او در سخنرانی خود اشتباها سمت خود را به جای وزارت راه و شهرسازی، وزارت نفت گفت. او در سخنرانی‌اش اظهار داشت: 10 دستور را نوشته‌ام که در اولین روز از حضورم در وزارت نفت آن‌ها را در دستور کار قرار می‌دهم.» این اشتباه لفظی که موجب خنده حضار و تذکر به او شد و تا مدتها سوژه محافل و فضای مجازی شد.



یکی دیگر از موضوعات که در دولت سیزدهم نام او را بر سر زبان‌ها انداخت به بازداشت مشاورش مربوط بود.. یک نماینده مجلس فاش کرد که موضوع کمردرد رستم قاسمی از همان روزی اتفاق افتاد که بازداشت قاسم مکارم صورت گرفت. اردشیر مطهری نماینده گرمسار در توئیتی فاش کرده بود که موضوع کمر درد رستم قاسمی از همان روزی اتفاق افتاد که بازداشت قاسم مکارم صورت گرفت او نوشته بود: «شنیدید میگن مشاور عالی و بازرس ویژه رستم قاسمی بازداشت شد؟! ماموران وزارت اطلاعات، قاسم مکارم شیرازی را دقیقا سر قراری که برای دریافت رشوه به صورت یورو ترتیب داده بود، دستگیر کرده‌اند. از آن روز هم رستم قاسمی کمردرد گرفته، بستری شده.» اردشیر مطهری مدعی می‌شود که در این پرونده نام‌های دیگر، از جمله فرزند او نیز مطرح هستند. قاسم مکارم همان مشاور عالی وزیر راه بود که بنا به روایت‌ها از سوی وزارت اطلاعات در زمان دریافت رشوه یورویی بازداشت شد. رستم قاسمی اما بعد از چند روز سکوت در واکنشی گرچه بازداشت را تأیید کرد اما گفت از علت بازداشت مشاورش بی‌اطلاع است.

 

حالا اما او وارد یک حواشی جدید شده، موجی که از بیرون برایش طراحی شده است.روز گذشته تصاویری از رستم قاسمی، در سفری به کوالالامپور در فضای مجازی منتشر شده است. عکس‌هایی از همراهی یک زن جوان با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در فضای مجازی منتشر شده است. این عکس‌ها نخستین بار توسط شاهد علوی یکی از خبرنگاران شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال انتشار یافته است. گفته‌ها حاکی از آن است که این تصاویر در سال 2011، دو سال پس از مرگ همسرش، زمانی که وی وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد بوده است، گرفته شده است.

 

پس از انتشار عکس‌هایی از رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی دولت جمهوری اسلامی که در آن‌ها زنی بی‌حجاب در کنار او دیده می‌شود و گفته شده مربوط به خارج از کشور است، علی کریمی این نصاویر را  در صفحه خودش بازنشرکرد .بی بی سی فارسی هم به آن پرداخت. پس ازآن این عکس ها بطور گسنرده ای در فضای مجازی در حال بازنشراست.

در این ارتباط علی جعفری، مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی نوشت:صرف‌نظر از اصالت عکسها، انتشار عکسهای خصوصی یک زن و شوهر با کدام مکتب اخلاقی سازگار است؟ برای اغراض سیاسی، شرافت و انسانیت را لجن‌مال نکنیم.

روزنامه ایران هم نوشت: برخی جریان‌های سیاسی و عناصر مرموز و معلوم الحال و به دور از اصول اولیه اخلاقی، اقدامات و تحرکاتی مغرضانه را علیه نیروهای پرکار و پرتلاش انجام می دهند.دیروز در فضای مجازی و در اقدامی غیراخلاقی، عکس‌هایی با هدف حاشیه سازی درباره وزیر راه و شهرسازی منتشر شده است. قطع نظر از اصالت عکس‌ها، انتشار عکس‌های خصوصی یک فرد با چه هدفی جز اغراض کثیف سیاسی منتشر می شود.

 

رستم قاسمی در ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ نامزدی خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کرد. پس از نشست خبری اعلام کاندیداتوری رستم قاسمی برای انتخابات ۱۴۰۰ خبرگزاری مهر، خبرگزاری میزان قوه قضائیه، خبرگزاری مشرق، راه دانا و باشگاه خبرنگاران جوان تأیید کردند که میکروفن جعلی رسانه‌هایشان در این جلسه استفاده شده‌است و آنها حضوری نداشته‌اند

  • نویسنده :
  • منبع :