19 دی: استاندار البرز پس از حمله اغتشاشگران به نیروهای انتظامی و بسیج در بهشت سکینه کرج هشدار داد که از این پس با اغتشاشگران و اراذل و اوباش برخورد جدی خواهد شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی پنجشنبه شب در خصوص حوادثی که امروز در کرج صورت گرفت، افزود: در پی برگزاری مراسم چهلمین روز فوت یک نفر در حوادث اخیر که نیروهای انتظامی نیز برای برقراری نظم و امنیت خانواده ها مستقر شده بودند، عده ای اراذل و اوباش نسبت به ایجاد ناامنی و اغتشاش اقدام کردند.
استاندار البرز ادامه داد: این اغتشاشگران به صورت سازماندهی شده و با استفاده از چاقو، قمه، نسبت به ایجاد رعب، وحشت و حتی به شهادت رساندن یک بسیجی اقدام کردند.
عبداللهی گفت: بلافاصله نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیجی در محل حضور یافتند و با دستگیری اراذل، اوباش و سرکردگان این اغتشاش، نظم را برقرار کردند.
وی افزود: از این پس نیروهای فراجای استان البرز با اغتشاشگران و بر هم زنندگان نظم جامعه برخورد جدی خواهند داشت.
استاندار البرز گفت: دیگر گذشتی در کار نخواهد بود و خاطیان و اراذل و اوباش با برخورد قانونی مواجه می شوند.
عبداللهی گفت: جا دارد از مردم شریف و گرانقدر که بواسطه اقدام اغتشاشگران، ساعتی در ترافیک آزادراه تهران_قزوین ماندند، عذر خواهی کنم.
روز پنج شنبه، ۱۲ آبان ماه، تعدادی اراذل و اوباش و اغتشاشگران در مسیر بهشت سکینه و اتوبان تهران_قزوین نسبت به ایجاد ناآرامی و اختلال در نظم اقدام کردند.
این اغتشاشگران با چاقو و قمه و سنگ به مردم حمله و تعدادی از مردم را مجروح کردند.
عوامل انتظامی و بسیج برای کنترل اوضاع در این منطقه وارد عمل شده و با اغتشاشگران درگیر شدند.
در این درگیری یک نفر از نیروهای بسیجی با ضربات چاقو و قمه شهید شده و چند نفر از نیروهای انتظامی نیز مصدوم شدند.
با رسیدن نیروهای کمکی بلافاصله تعدادی از اراذل و اوباش دستگیر شده و اوضاع به حالت عادی بازگشت.

  • نویسنده :
  • منبع :