19 دی: سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات مداخله جویانه اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا علیه ایران تاکید کرد: از پدرخوانده داعش، آزادسازی به سبک داعش بر می آید نه غیر آن.
ناصر کنعانی روز جمعه در توئیتی به اظهارات اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره ایران پاسخ داد ونوشت: آمریکا هر جا پا گذاشت، قتل، غارت و بی ثباتی به همراه آورد.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: آمریکا در طول تاریخ اشغالگر بوده و هیچگاه آزادیبخش نبوده است. آمریکا هر جا پا گذاشت، قتل، غارت و بی ثباتی به همراه آورد. افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و... پیش چشم ملتهای منطقه و جهان است. از پدرخوانده داعش، آزادسازی به سبک داعش بر می آید نه غیر آن.
به گزارش ایرنا، جو بایدن طی مداخله‌ای آشکار در امور داخلی کشورمان در میانه کارزار انتخابات میان دوره ای کنگره این کشور و در حالی که رسانه رسمی آمریکایی نسبت به سلامت روانی وی ابراز تردید کرده است، با وعده آزادسازی ایران مدعی شد که مخالفان، به زودی موفق به رهاسازی خود خواهند شد.
وی در این کارزار گسترده برای جذب کمک مالی برای نماینده حزب دمکرات در ایالت کالیفرنیا در غرب آمریکا با حضور چند تن که نوشته هایی در حمایت از معترضان ایران در دست داشتند، گفت: نگران نباشید، ما ایران را آزاد خواهیم کرد. آنها (معترضان) بسیار زود، خود را رها خواهند کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :