سرمقاله ۱۹ دی شماره ۳۵۶۰ مورخه ۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۱ با عنوان ««محسن رضایی» در کجا سیر می‌کند» به قلم رضا صدرایی بدین شرح است:

معاون اقتصادی رئیس جمهور زمانی در مناظرات انتخاباتی با گرفتن هزار تومانی در دستش می‌گفت: می‌خواهد اعتبار پول ایران را برگرداند و ریال را بعد از دلار و یورو با ارزش‌ترین پول منطقه کند، امروز که بر سر قدرت است با دلار ۳۵ هزار تومانی چه پاسخی به افکار عمومی دارد؟ چرا هیچ کار نکردند که دلار ۲۵ هزار تومانی 35 هزار تومان نشود؟ چه کار کرده‌اند که مردم روز به روز فقیرتر می‌شوند؟ چرا با حذف ارز ترجیحی عملاً بخش عمده‌ای از طبقه سه را طبقه محروم جامعه هول دادند؟
در این فقره پاسخگویی محسن رضایی تنها نیست. عصر ایران در این رابطه نوشت: قالیباف رئیس مجلس که در زمان حسن روحانی، دغدغه‌ای جز مردم نداشت و می‌گفت: «مرغ ۲۹ هزار تومانی ربطی به تحریم ندارد، اوج بی‌عرضگی دولت است!» امروز پاسخ بدهد که قیمت امروز مرغ به چه ربط دارد؟ کاش آقای قالیباف کمی در مورد قیمت‌ها با مردم حرف می‌زد.
 مگر فراموش کرده‌ایم که قاضی‌زاده معاون رئیس جمهور در زمانه انتخابات و وقتی که نامزد بود گفت: «معضل بورس قابل حل است، سه‌روزه می‌شود مشکل حاد بازار سرمایه را حل کرد و به یک دستور حکومتی از رئیس‌جمهور نیاز دارد». به نظر می‌رسد که هنوز 3 روز تمام نشده است وگرنه که الآن بورس وضعیت به سامانی داشت و مثل دریاچه‌ای نبود که رنگ خون به آن پاچیده‌اند.
 ما امروز به شیوه رائفی‌پور این مرد همه چیز دان ایران که در زمان حسن روحانی گفته بود: «آی مردم، اگر اومدن گفتن خدا وجود نداره یا گفتن ۶ تا خدا وجود داره ول کنین، بگید دلار چند؟!» از رئیس جمهور می‌پرسیم دلار چند آقای رئیسی؟
هرچند این دوستان با پاک کردن صورت مسئله نه تنها نیازی به پاسخگویی ندارند بلکه باید به آنها یابت معجزاتشان افتخار هم کرد!
محسن رضایی روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت اقتصادی کشور روز به روز بهتر می‌شود و در مسیر پیشرفت شتاب گرفته‌ایم.


  • نویسنده :
  • منبع :