19 دیک مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفته است ثابت ماندن تعرفه خدمات شرکت مخابرات ایران در طول سالیان گذشته منجر به زیان‌ده شدن این شرکت شده است و به گفته رئیس هیات مدیره مخابرات در سال مالی ۱۴۰۰ زیان مخابرات از ۲ هزار میلیارد تومان عبور کرده است.
مجید سلطانی- مدیر عامل شرکت مخابرات ایران- در جریان سفر استانی خود به یزد در دیدار با مدیران مخابرات این منطقه با اشاره به طرح توسعه فیبرنوری (نجما) اظهار کرد: اجرای طرح نجما در مناطق و ارایه سرویس باند پهن بر این بستر مشکلات مخابراتی در استان ها را بهبود می بخشد.
وی افزود: با توجه به اینکه اولویت شرکت مخابرات ایران در سال جاری توسعه فیبر نوری در استان‌ها است، امیدواریم که شرایط برای اجرای این طرح در تمامی استان ها مهیا شود. ثابت ماندن تعرفه خدمات شرکت مخابرات ایران در طول سالیان گذشته منجر به زیان‌ده شدن این شرکت شده است و به گفته رئیس هیات مدیره مخابرات، در سال مالی ۱۴۰۰ زیان مخابرات از ۲ هزار میلیارد تومان عبور کرده است.
طبق اعلام شرکت مخابرات ایران، سلطانی از دیگر مباحثی که در این نشست به آن اشاره کرد تغییر تعرفه تلفن ثابت بود که گفت: نگهداری خطوط تلفن برای مخابرات هزینه دارد که این تعرفه از سال ۱۳۸۸ ثابت مانده و چرخ توسعه شرکت مخابرات ایران را کند کرده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه به توضیحاتی درباره طرح جامع نیروی انسانی در استان ها پرداخت و افزود: با توجه به بازنشسته شدن نیروی های شاغل در مناطق، هر استان می تواند بر اساس چابکی و کاهش هزینه های انسانی و نیز بالا بردن بهروری سازمان، طرح جامع نیروی انسانی را به شرکت مخابرات ارائه دهد.


  • نویسنده :
  • منبع :