19 دی: رییس مجلس شورای اسلامی در جریان عیادت از تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی که در اغتشاشات اخیر مجروح شده اند، ضمن دلجویی از آنان و تقدیر از نقش فراجا در تامین امنیت کشور بر مقابله قاطع با داعش‌سازی نوین در کشور تاکید کرد.
محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی شب گذشته با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا در تهران از تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی عیادت و دلجویی کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی در این دیدار که دکتر عبادی رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) نیز حضور داشت، با تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی در جریان اغتشاشات اخیر گفت‌وگو کرد و ضمن آرزوی بهبودی عاجل برای پرسنل خدوم نیروهای انتظامی، از نزدیک در جریان روند درمانی آنها قرار گرفت.
قالیباف در جریان این عیادت با اشاره به نقش مهم فراجا در تامین امنیت کشور و مقابله با ناامنی گفت: در این مدت شاهد بودیم که برخی با سوء استفاده از اعتراضات، با به خشونت کشاندن این اعتراضات به اموال عمومی و نیز اموال مردم آسیب زده و دست به قتل و غارت زدند.
وی افزود: در چنین شرایطی نیروی انتظامی، بسیج و سایر نیروهای امنیتی در مقابله با این اغتشاگران جانفشانی کرد و تعدادی از این نیروها به فیض شهادت نیز نائل شدند.
رئیس مجلس تاکید کرد: اکنون که بیش از پیش آشکار شده که دشمن به دنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت و داعش سازی نوین در کشور است، مردم خواستار پایان مماشات با اغتشاشگران و برخورد قاطع و متناسب با جرم، با کسانی هستند که به جان و مال مردم بیگناه تعدی و تعرض و همچون داعش  فیلم جنایت شان را با افتخار منتشر می کنند.
قالیباف در پایان گفت: همه ما باید قدردان رشادت ها و ایثارگری کسانی باشیم که در این مدت مقابل اغتشاگران ایستادند و مظلومانه به شهادت رسیدند و جان خود را فدا کردند تا آرامش و امنیت کشور تامین شود.

  • نویسنده :
  • منبع :