19 دی: سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: برخی از وزرای دولت توانمندی کافی را نداشته و امروز امورات مردم بر زمین مانده است. لازم است هر چه سریعتر تغییرات در کابینه صورت گیرد.
سید کاظم دلخوش در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی عصر امروز مجلس بیان کرد: تذکر بنده خطاب به رئیس جمهور است، اکنون مردم و مجلس شما را دوست دارند اما برخی از وزرای شما اصلا قابلیت کار کردن ندارند. در خصوص ارز بانک مرکزی هیچ برنامه‌ای ندارد. امروز گمرکات در دست وزارت اقتصاد است، در حالی که باید در دست وزارت صمت باشد. وزیر ورزش نیز عملکرد قابل قبولی ندارد همه فدراسیون‌ها ناراحت هستند.
وی با بیان این که «هیات رئیسه جلسه غیر علنی برگزار کند. اکنون که وضعیت دلار به این سمت می‌رود آقایان چه برنامه‌ای برای مدیریت آن دارند؟» ابراز عقیده کرد: بانک مرکزی اصلا برنامه‌ای ندارد و در کار خود مانده است. وزیر راه و شهرسازی نیز اگر توان کار کردن ندارد برود در خانه بنشیند. شش ماه است که درخواست ملاقات داریم اما هر دفعه به نوعی نیستند. جلسات را بگذارید تا مجلس حرف‌های خود را به وزرا بگوید. وزرایی که توانمند نیستند باید کنار گذاشته شوند. امروز تحقیق و تفحص به استان‌ها کشیده شده است. بنا بود چهار میلیون مسکن ساخته شود.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس تصریح کرد: دولت چقدر به وعده خود در ساخت مسکن عمل کرده است؟ راه‌های روستایی و آسفالت مناطق بر روی زمین مانده است. همه فدراسیون‌ها از وزارت ورزش ناراضی هستند. در خصوص وام‌ها نیز نه تبصره 18 و نه تبصره 14 و نه تبصره 16 بودجه عملیاتی نشده است.

  • نویسنده :
  • منبع :