19 دی: نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت باید فکر عاجلی برای معیشت مردم کند و نگذارد بیش از این به بازنشستگان، کارمندان و کارگران و سایر آحاد جامعه سخت بگذرد.
محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر و عضو کمیسیون بهداشت مجلس در جلسه روز چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و وزیر کشور گفت:  سال قبل مرکبات و کیوی باغداران غرب استان مازندران در انبارها پوسید؛ نگذارید این اتفاق امسال هم تکرار شود و اگر دغدغه تولید، اشتعال و کشاورزان داریم باید به داد آنها برسیم.
وی در تذکر دیگری به تیم اقتصادی دولت از جمله وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: این روزها به شدت شاهد کاهش ارزش پول ملی و متاسفانه افزایش قیمت دلار هستیم؛ قیمت خیلی از کالاهای اساسی به نرخ دلار گره خورده است و تیم اقتصادی دولت باید فکر عاجلی برای معیشت مردم کند و نگذارد بیش از این به بازنشستگان، کارمندان و کارگران و سایر آحاد جامعه سخت بگذرد. این روزها بین هزینه‌ها و درآمدها هیچ رابطه منطقی وجود ندارد و هزینه‌ها به دلار است و درآمدها به ریال.
این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شایسته است سازمان تامین اجتماعی جهت بیمه کارگران ساختمانی، رانندگان و سایر مشاغل پرخطر اقدام عاجل بکند و نگذارد این عزیزان بیش از این نگران و دغدغه مند باشند.

  • نویسنده :
  • منبع :