19 دی: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزرای خارجه و ورزش و جوانان بر لزوم اتخاذ تدابیری جهت مقابله با برنامه‌ریزی ضدانقلاب با هدف تضعیف تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی تاکید کرد.
متن نامه عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزرای خارجه و ورزش و جوانان به شرح زیر است:
«جناب آقای دکتر امیرعبدالهیان وزیر محترم امور خارجه
جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان
با سلام و احترام،
همانگونه که مستحضرید مسابقات جام جهانی فوتبال، رویدادی مهم و پر اهمیت می‌باشد که همواره مورد توجه جدی ملل مختلف قرار داشته است.
در ایام اخیر اخباری مبنی بر سازماندهی و برنامه ریزی منسجم ضد انقلاب و منافقین برای حضور در کشور قطر با هدف تضعیف روحیه ورزشکاران و تضعیف تیم ملی کشورمان به گوش می‌رسد.
نکته قابل توجه دیگر، رسانه‌های فارسی زبانی هستند که در طول ماه‌های اخیر با خبرسازی‌های دروغ سعی در حذف تیم ملی فوتبال کشورمان از این رقابت ها را داشتند و به طور روزانه این موضوع را پیگیری می‌نمودند و حال، این روزها مطرح می‌شود که محل استقرار خبرنگاران این رسانه نماها در هتلی است که محل استقرار تیم ملی فوتبال ایران می‌باشد.
لذا با توجه به مطالب فوق الذکر و همچنین منشورهای بالادستی حوزه ورزش همچون منشور المپیک و اساسنامه فیفا، مستدعی است دستور فرمایید تدبیر و پیگیری لازم در این خصوص با قید فوریت در دستور کار قرار گیرد. مزید امتنان است اینجانب را نیز از نتیجه اقدامات انجام شده، مطلع نمایند.
از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.»

  • نویسنده :
  • منبع :