19 دی: رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از شهرداری خواست که برنامه‌هایی شاد و مفرح برای بهبود روان جامعه بعد از اغتشاشات اخیر داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آقامیری صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکری با بیان اینکه ضرورت دارد معاونت فرهنگی و اجتماعی برنامه ویژه‌ای برای شادی تهرانی‌ها تدارک ببیند، گفت: در اغتشاشات اخیر در همان روزهای اول چهره واقعی اعتراضات که به اغتشاش تبدیل شد خود را نشان داد و حجم عملیات روانی روی ذهن و روان جامعه و بمباران خبری و مهندسی اخبار و ایجاد شبهات فراوان از طریق بسیج رسانه‌های ۴۷ کشور که میز ایران در آن فعال است، انجام شد و افکار عمومی جامعه را بمباران خبری کردند.
وی با بیان اینکه این مسئله سبب شد که در فضای مجازی که آلوده شده، برخی جوانان آلت دست این پلتفرم‌های خارجی شوند، گفت: مردم سرخورده شده و بخشی از سرمایه اجتماعی جامعه از دست رفت پس لازم است که معاونت اجتماعی شهرداری در برنامه‌های شش ماهه دوم امسال خود تجدید نظر کند و برنامه‌های شاد و مفرح داشته باشند. چرا که مردم پای انقلاب هستند؛ اما اعصاب و روان جامعه دچار التهاب شده است.
به گزارش ایسنا، مهدی چمران نیز در واکنش به این تذکر گفت: امید است معاونت اجتماعی بیشتر به این مسائل بپردازد و از مسائل حاشیه‌ای دوری کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :