19 دی: رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: امروز ما می‌توانیم بگوییم تحریم‌ها برای بخش هوایی بسیار کم‌اثر بوده است.

محمد محمدی‌بخش امروز در مراسم افتتاح سه پروژه بزرگ فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، اظهار کرد: اقدام امروز پیام روشنی برای داخل و خارج از کشور دارد. پیام همبستگی، وحدت، همدلی و همراهی از این‌که مجموعه‌هایی که در این پروژه‌ها فعالیت داشتند، خستگی کمبود ‌و تحریم برایشان معنی ندارد.
وی ادامه داد: در بازه زمانی یک سال گذشته ما در یک جنگ تمام‌عیار در مواجهه با استکبار جهانی بودیم و همواره در معرض سخت‌ترین شرایط و تحریمی قرار داشتیم که دنیای استکبار به ما تحمیل کرد. انجام این پروژه ها در این شرایط بحرانی و سخت با مشخصات فنی و تخصصی، نشان از عزم جدی همکاران ما برای گسترش صنعت هوایی در شرایط سخت جنگی و تحریمی دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اگر دو دستگی‌ها را کنار بگذاریم، می‌توان این الگو را در همه عرصه‌ها گسترش داد و کشور را به سمت توسعه پیش برد، گفت: اهالی صنعت می‌دانند در یک سال گذشته در وحوزه رود هواپیما و نهضت تعمیرات چه کارهای مهمی انجام شده است که اجازه رسانه‌ای کردن آن را نداریم. این نشان می‌دهد که در این جنگ نابرابر پیروز میدان بوده‌ایم و امروز می‌توانیم بگوییم که تحریم‌ها برای بخش هوایی بسیار کم‌اثر بوده است.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بخش خصوصی، دفاعی و امنیتی همه همراه شدند که یک پروژه ملی در تهران و فرودگاه مهرآباد افتتاح بود و امروز در سایه همدلی، کاری که داشتیم به سرانجام رسید. وزیر راه و شهرسازی نیز شبانه‌روزی در جریان ساخت پروژه باند ۲۹ چپ فرودگاه قرار داشته و ضمن حمایت از این پروژه بزرگ، اصرار بر زمان افتتاح آن در وقت مقرر داشتند.

  • نویسنده :
  • منبع :