19 دی: رئیس سازمان صداوسیما گفت: شبکه‌های مختلف با نیروهای تازه‌نفس برنامه‌های جدیدی را روی آنتن می‌برند و با توجه به نیاز مخاطب و ضرورت‌های برنامه‌سازی در حال تغییر و طراحی الگوهای جدید هستیم.
«پیمان جبلی» در حاشیه نشست روز چهارشنبه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ٢٣ سریال در مراحل نگارش فیلمنامه و اجراست و برخی مجموعه‌های تلویزیونی هم آماده پخش هستند.
وی درباره برنامه رسانه ملی برای جذب مخاطب، گفت: خوشبختانه شبکه‌های مختلف با نیروهای تازه‌نفس برنامه‌های جدیدی را روی آنتن می‌برند و با توجه به نیاز مخاطب و ضرورت‌های برنامه‌سازی در حال تغییر و طراحی الگوهای جدید هستیم.
جبلی در ادامه درباره تحریم پرس تی وی توسط اتحادیه اروپا، تاکید کرد: بار اول نیست که غرب ادعای آزادی بیان دارد و آن را به عنوان یک امتیاز مطرح می‌کند، اما خلاف آن عمل می‌کند. با وجود اینکه رقبای شبکه پرس‌تی‌وی بسیار قدرتمند بوده و از پشتیبانی بسیاری برخوردار اند و در یک عرصه نابرابر رقابت می‌کنند، اما همین حضور حداقلی را به لحاظ امکاناتی هم نمی‌توانند تحمل کنند. شبکه‌های برون مرزی ایران چون تجربه و آمادگی لازم را دارند، حتما از این وضعیت و چالش عبور خواهند کرد و صدای جمهوری اسلامی به مردم جهان رسیده و خواهد رسید.
  • نویسنده :
  • منبع :