19 دی: استاندار قم گفت: مدیریت استان از طرح احداث واحد تولید چادر مشکی در قم به عنوان طرحی توجیه پذیر حمایت می‌کند.

بهرام سرمست در نشستی با امیر بیات ترک سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، لازمه استقرار هر صنعت در جوامع را توجه به پیوست‌های فرهنگی اجتماعی است.

وی با اشاره به هفته عفاف و حجاب، اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری مسائل فرهنگی از جمله عفاف و حجاب است که با احداث این واحد تولیدی چادر مشکی در قم با مشارکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران می‌تواند نقش مهمی در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشد.

استاندار قم با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ عفاف، افزود: استان قم آمادگی و جایگاه لازم برای برندسازی و پایلوت تولید چادر مشکی در کشور و حتی در سطح بین الملل را دارد و در این راستا باید بسترهای لازم فراهم شود.

وی قم را نقطه طلایی گردشگری در مرکز ایران عنوان و تصریح کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران طرح توجیحی مناسب برای راه اندازی واحد تولیدی چادر مشکی در قم را ارائه دهد تا با همکاری وزارت صمت و استانداری قم، از ظرفیت‌های بومی قم و جذب سرمایه‌گذار، این طرح مهم در قم عملیاتی شود.

سرمست یکی از اولویت‌های توسعه استان را گسترش صنعت دانست و ادامه داد: موقعیت مهم قم در ارتباط با 17 استان، آینده‌ای روشن برای گسترش واحدهای فناور و پیشرو دارد و در این زمینه مدیریت استان حامی و پشتیبانی صنعت گران، تولید کنندگان و کارآفرینان خواهد بود.

  • نویسنده :
  • منبع :