19 دی: اقدام منعطفانه رهبری در اعزام هیاتی به استان سیستان و بلوچستان آثار خوب خود را در این هفته نشان داد. این اقدام رهبری می‌تواند به عنوان الگوی مناسبی برای آرام ساختن سایر استان‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اقدام منعطفانه رهبری در اعزام هیاتی به استان سیستان و بلوچستان آثار خوب خود را در این هفته نشان داد. این اقدام رهبری می‌تواند به عنوان الگوی مناسبی برای آرام ساختن سایر استان‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

همزمان با ادامه ناآرامی‌ها در کشور، اقدام منعطفانه رهبری که با اعزام هیاتی به استان سیستان و بلوچستان درصدد دلجوئی از خانواده‌های آسیب ‌دیده، آزاد کردن حدود ۱۰۰ نفر از زندانیان حوادث اخیر در آن استان و شهید دانستن افرادی که در این حوادث بدون تقصیر جان باختند برآمدند، آثار خوب خود را در این هفته نشان داد. شهرها و مناطق مختلف استان در هفته جاری از آرامش نسبی برخوردار بود و اگر افراد موثر و فعالان سیاسی و اجتماعی به تلاش خود در جهت آرام کردن فضا ادامه دهند، این روند ادامه خواهد یافت.
این اقدام رهبری می‌تواند به عنوان الگوی مناسبی برای آرام ساختن سایر استان‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. دولت نیز می‌تواند با نشان دادن انعطاف در برابر مطالبات برحق و مشروع مردم، راه را برای پایان یافتن تجمعات و تحرکات اعتراضی هموار سازد و زمینه‌ها و بهانه‌ها را از فرصت ‌طلبانی که درصدد اغتشاش هستند بگیرد.
  • نویسنده :
  • منبع :