19 دی: برخورد تماشاگران مسلمان در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، رژیم صهیونیستی و اتباع آن را کلافه کرده است، به گونه ای که این امر موجب شکایت رژیم تل آویو شده است.
به گزارش المیادین، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد که این رژیم با ارسال پیامی به قطر و فیفا به اقدامات هواداران مسلمان علیه رسانه‌ها و هواداران رژیم اعتراض کرده است
براساس این گزارش نهاد موسوم به شورای امنیت داخلی رژیم رایزنی‌هایی را درباره احتمال صدور هشدار سفر به قطر انجام داده است.
برخورد تماشاگران عرب با اتباع رژیم صهیونیستی در قطر این رژیم بر آن داشته است تا هویت اتباع خود را مخفی کند.
در همین راستا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی یکشنبه شب از تمامی خبرنگاران اسرائیلی حاضر در قطر خواسته هویت خود را کاملا مخفی نگه داشته و به زبان عبری حرف نزنند و از هیچ آرم و نشانه‌ای که نشان دهد اسرائیلی هستند، استفاده نکنند.
این شرکت از خبرنگاران اسرائیلی خواسته از میکروفون‌هایی استفاده کنند که هیچ علامتی ندارد و مشخص نمی‌کند که آن‌ها اسرائیلی هستند.
صهیونیست‌ها در حالی از اظهار هویت خود در قطر به ترس و وحشت افتاده‌اند که طی روزهای گذشته بارها خبرنگاران اسرائیلی که قصد مصاحبه با تماشاگران جام جهانی قطر را داشتند، طرد شده و کسی حاضر به مصاحبه با آن‌ها نشده بود.
اشغالگران اسرائیلی گمان می‌کردند عادی‌سازی روابط با چند کشور عربی امنیت و آینده‌ای بهتر را برایشان به ارمغان می‌آورد اما جام جهانی قطر ثابت کرد که آن‌ها همانند گذشته جایی در منطقه و در میان کشورهای اسلامی و عربی و حتی بسیاری از کشورهایی که روابطی رسمی با رژیم اشغالگر دارند، ندارند و حمایت از مسئله فلسطین به یکی از داغ‌ترین موضوعات در جام جهانی کنونی تبدیل شده است.
  • نویسنده :
  • منبع :