19 دی: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به برنامه احداث ترمینال یک‌صد هزار مترمربعی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد که در شأن مردم باشد، گفت: این پروژه در دو فاز اجرا خواهد شد.
به گزارش شرکت فرودگاه‌های کشور، «حمیدرضا سیدی» در همایش مدیران کل ستادی و فرودگاهی کشور که صبح امروز ۹ آذر در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد آغاز شد،
گفت: به دنبال پروژه‌های غیر ضروری و فاقد توجیه اقتصادی کافی نیستیم و تمرکز بر اجرای پروژه‌های ضروری برای خدمت رسانی است.
وی با اشاره به برنامه احداث ترمینال یک‌صد هزار مترمربعی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در شأن مردم و شرکت فرودگاه‌ها، گفت: این پروژه در دو فاز اجرا خواهد شد.
سیدی با تاکید بر امنیت سایبری و رعایت قانون محاسبات عمومی و آیین‌نامه مالی و معاملاتی شرکت در خصوص پروژه‌ها و خرید در سال جاری در ادامه خطاب به مدیران فرودگاهی بر پیگیری جذب کامل اعتبارات تخصیص یافته به پروژه‌ها تاکید کرد.
سیدی تاکید کرد: اگر پروژه‌ای برای سال ۱۴۰۲ قابل تعریف است، مدیران فرودگاهی از امروز به دنبال مصوبات هیات مدیره، مجوزها و اجرای فرایندها باشند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰۰ پروژه عمرانی و تجهیزاتی در فرودگاه‌های تمام کشور در حال اجراست، گفت: به استثنا دو پروژه، امروز پروژه‌ای نداریم که گره آن باز نشده باشد و در همه فرودگاه‌ها از سقز و گناباد تا فرودگاه پر ترافیک بین‌المللی مهرآباد پروژه در حال اجرا داریم.
رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها گفت: به دنبال پروژه‌های غیر ضروری و فاقد توجیه اقتصادی کافی نیستیم و تمرکز بر اجرای پروژه‌های ضروری برای خدمت‌رسانی هستیم.
وی با اشاره به برنامه احداث ترمینال یک‌صد هزار مترمربعی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در شأن مردم و شرکت فرودگاه‌ها، گفت: این پروژه در دو فاز اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها همچنین در خصوص احداث مرکز پشتیبان مرکز کنترل فضای کشور، پیگیری تهیه نقشه‌ها برای رسیدن به مرحله مناقصه هستیم.
سیدی همچنین از اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تامین امنیت فرودگاه‌ها خبر داد.
وی در پایان اتخاذ تصمیم در جهت بهبود وضعیت معیشتی کارکنان را از اولویت‌های شرکت فرودگاه‌ها خواند و اظهار کرد: اقدامات خوبی در این زمینه انجام خواهد شد.
  • نویسنده :
  • منبع :