19 دی: وزیر ورزش و جوانان گفت: کارلوس کی‌روش ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان دارد. آنها او را دوست دارند و اگر نظر فدراسیون ادامه کار با کی‌روش باشد، ما هم با کمال میل حمایت می‌کنیم.
«حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: در چند ماه آینده جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد و باید منسجم و متحد برای این جام آماده شویم. جام ملت‌های آسیا خیلی زود فرا خواهد رسید و تیم ملی خیلی زود باید دور هم جمع شود و تمریناتش را دنبال کند.
وی افزود: همه دوست داشتیم تیم ملی در جام جهانی صعود کند و بازیکنان تلاش خود را برای تحقق این امر انجام دادند. من در هر سه بازی کنار تیم حضور داشتم و تلاش کردم کنار تیم باشم. قطر، میزبان جام جهانی حذف شد، خیلی تیم‌های دیگر نیز نتوانستند راهی مرحله بعدی شوند.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: کیفیت فنی بازیکنان در بازی با ولز بالا بود و همه خوشحال شدند. در بازی با آمریکا و در نیمه دوم بازیکنان تلاش کردند اما نتیجه طور دیگری رقم خورد. فارغ از هر نتیجه‌ای، بازیکنان بهترین‌های ما هستند و امیدوارم که قدردان حضورشان باشیم. چیزی که در جام جهانی مشهود بود پیشرفت بسیار زیاد فوتبال بود.
سجادی تصریح کرد: فوتبال پیشرفت کرده است و دیگر مثل گذشته نیست. باید به فکر تقویت تیم ملی باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم. زحمات کارلوس کی‌روش بر هیچ کس پوشیده نیست و مواضع، نگرش و تفکر وی برایمان قابل احترام و عملکرد او مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.
وی تاکید کرد: خبر خداحافظی کی‌روش از تیم ملی را نشنیده‌ام. ابتدا از فدراسیون حمایت می‌کنیم و اگر نظر ما را هم برای ادامه کار با کی روش بخواهند حمایت می‌کنیم. او ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان دارد و آنها هم او را دوست دارند. اما ادامه همکاری با کی‌روش، موضوعی فنی است و ابتدا باید فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری کند.

  • نویسنده :
  • منبع :