19 دی: سعد بن شریده الکعبی وزیر مشاور دولت قطر در امور انرژی درگفت وگو با روزنامه آلمانی"بیلد" به شدت از تلاش کشورهای غربی برای تحمیل همجنس گرایی بر قطر انتقاد کردواین اقدام را به شدت مورد نکوهش وسرزنش قرار داد.
به گزارش تارنمای خبری الخلیج اونلاین، الکعبی گفت:شرع مبین اسلام به شدت با همجنس بازی مخالف است و آن را زشت و ناپسند می شمارد.
وی افزود: غرب حق ندارد بر کشور ما مطالب خود را دیکته کند تا اینکه ما دین و اعتقادات مان را تغییر دهیم.
وی توضیح داد: ایرادی ندارد همجنس بازان به قطر آمده و جام جهانی فوتبال را مشاهده کنند اما ما مسلمانان در دین خود همجنس بازان را نمی پذیریم.
وی افزود: غرب می خواهد با فراخواندن قطر به تغییر دین و اعتقادات و انجام آنچه را که صحیح می دانند، مطالب خود را بر کشور ما دیکته کند.
این وزیرقطری در ارتباط با خواسته های غرب گفت: پس حق من به عنوان یک انسان در انتخاب دین و کشور و فرزندان و خانواده ام چه می شود؟ غرب می خواهد خواسته ها و دیدگاه های خود را بر قطر تحمیل کند.
الکعبی در ارتباط با اقدام نانس فزر وزیر کشور آلمان مبنی بر داشتن بازوبند نماد همجنس گراها در یکی از ورزشگاه های فوتبال در جام جهانی دوحه گفت: من به عنوان یک مقام مسئول در دولت در هنگام سفر به کشور دیگری نباید کاری انجام دهم که کشور میزبان را آزرده خاطر کنم و آن را آزار دهم.
نانسی فزر، وزیر کشور آلمان با سوء استفاده از احترام دیپلماتیک در کشور قطر با بازوبندی که نماد همجنس گرایی بود وارد ورزشگاه خلیفه شد و در کنار اینفانتینو رئیس فیفا نشست.
فیفا به احترام قوانین اسلامی بستن بازوبندی غیرقانونی که نماد همجنسگرایی دارد را ممنوع اعلام کرده و به هیچ یک از کاپیتان‌ها اجازه بستن چنین بازوبندی را نداد و حتی پیش از مسابقه نیز داور مسابقه بازوبند مانوئل نویر کاپیتان تیم آلمان را کنترل کرد.
حتی از حضور هواداران با چنین پرچم ها و نمادها در ورزشگاه جلوگیری می کند.
با این حال این خانم وزیر بازوبند را زیر کت خود بسته بود و بعد از حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه بازوبند را به نمایش گذاشت تا به نوعی قانون ستیزی خود را نشان دهد. در واقع نماینده کشور آلمان به قوانین یک کشور اسلامی بی‌احترامی کرد.
جام جهانی 2022 در قطر در جریان است و تیم ملی فوتبال المان دیشب از صعود به مرحله بازماند و از دور رقابت ها کنار رفت.

  • نویسنده :
  • منبع :