19 دی: مدارس برخی استان ها روز دوشنبه چهاردهم آذر ماه به علت برودت هوا و یخبندان تعطیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: بارش برف و برودت هوا که از صبح یکشنبه شروع شد مدارس ابتدایی مشهد و چند شهرستان استان را در نوبت صبح روز ۱۴ آذرماه تعطیل کرد. 

سید امیر شوشتری یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس مدارس ابتدایی در نواحی هفت گانه مشهد، شهرستان‌ها و مناطق تبادکان، صالح آباد، چناران، طرقبه شاندیز، زبرخان، جلگه رخ، تربت جام، رضویه و احمدآباد فردا صبح تعطیل است. 

وی ادامه داد:همچنین در شهرستان فریمان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و همچنین مدارس متوسطه اول درجلگه رخ و احمد آباد و شهرستان کلات در کلیه مقاطع با دوساعت تاخیر و همچنین کلیه مدارس استثنایی در کلیه مقاطع در مناطق یادشده، در نوبت صبح روز دوشنبه ۱۴ آذر۱۴۰۱ تعطیل است.

لازم به ذکر است آموزش به صورت مجازی از طریق بستر شاد برگزار می شود. 

مدارس ابتدایی نوبت عصر در تمامی نواحی هفتگانه شهر مشهد و تبادکان و بخشهای رضویه و احمد آباد و نیز شهرستان نیشابور و نیز مراکز استثنایی در این دو شهرستان در نوبت عصر روز ۱۳ آذرماه نیز تعطیل اعلام شده بود. 

سامانه بارشی از روز جمعه فعالیت خود را در خراسان رضوی آغاز کرده و تا روز دوشنبه به اوج خود خواهد رسید.


مدارس برخی شهرستان‌های تهران دوشنبه غیرحضوری شد

مدارس برخی شهرستان‌های استان تهران روز دوشنبه چهاردهم آذر ماه به علت برودت هوا و یخبندان غیرحضوری شد. 

شبکه اطلاع رسانی شاد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و یخبندان، مدارس همه مقاطع تحصیلی رودهن و دماوند در هر دو نوبت روز دوشنبه (۱۴ آذر ۱۴۰۱) غیرحضوری خواهد بود. 

همچنین مدارس پردیس در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح غیرحضوری است. 

همچنین براساس این گزارش، با توجه به میزان کمتر بارش برف روز یکشنبه در شهرستان فیروزکوه و توابع، تاکنون تصمیمی بر غیر حضوری برگزار شدن کلاس ها اتخاذ نشده است. از این رو در صورت تغییر شرایط جوی این شهرستان تا قبل از ساعت شش صبح، تصمیم‌گیری و از همین طریق اعلام خواهد شد.


برف و سرما موجب غیرحضوری شدن برخی مدارس اردبیل شد

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: روز دوشنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱ به علت برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی برخی مدارس این استان در سری قبل از ظهر بصورت غیر حضوری برگزار می‌شود. 

براساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در این مدت فعالیت‌های آموزشی مدارس اردبیل، مشگین شهر، سرعین، نمین و هیر در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد. 

همچنین فعالیت آموزشی مدارس دوره اول و دوم متوسطه شهرستان سرعین و تمام دوره های تحصیلی منطقه ارشق و لاهرود در سری قبل از ظهر با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد. 

اداره کل هواشناسی استان اردبیل هم از تداوم هوای سرد و کاهش بیشتر دمای هوا تا اوایل هفته آینده در این استان خبر داد.

 

 

 




  • نویسنده :
  • منبع :