19 دی: دادستان ایلام گفت: ماجرای تحصن، ضرب و شتم دختربچه آبدانانی که در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی بازنشر می شود، صحت ندارد و تکذیب می شود.
عبدالوهاب بخشنده روز دوشنبه اظهار داشت: طی روزهای اخیر خبری مبنی بر ضرب و شتم دختربچه آبدانانی به اسم تیام شاهماری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و کانال های خبری معاندان به طور گسترده منتشر شد که ناراحتی و تشویش اذهان عمومی مردم را در پی داشت.
وی افزود: بعد از انتشار این خبر، بلافاصله موضوع از طریق دادستان شهرستان آبدانان پیگیری شد که طبق این بررسی ها، تحصن، اعتصاب و ضرب و شتم این دختربچه دبستانی کذب محض بوده و صحت ندارد.
بخشنده ادامه داد: انتشار گسترده این خبر حاصل شیطنت هدفدار و جهت مند رسانه های معاند برای تشویش اذهان عمومی و برفروختن خشم مردم است.
وی با تاکید بر اینکه تکریم مردم و مراجعان همیشه مورد تاکید و در دستور کار محاکم قضایی است، یادآور شد: به طور قطع با عوامل اصلی و منتشر کنندگان اینگونه اخبار کذب که جامعه را ملتهب و نگران می کنند، به شدت برخورد خواهد شد.
دادستان مرکز استان ایلام اضافه کرد: مردم فهیم و موقعیت شناس ایران اسلامی به دروغ پراکنی ها و شیطنت‌های دشمنان و رسانه های معاند کاملاً آگاه هستند و بدون توجه به شایعات و اخبار کذب این رسانه ها، نقشه های پلید دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب می کنند.
به گزارش ایرنا، طی روزهای اخیر تصاویری از یک دختربچه ساکن آبدانان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر تحصن این کودک به منظور آزادسازی پدرش مقابل دادگستری آبدانان در حال انتشار است و از دیروز خبری در خصوص ضرب و شتم دختر مذبور توسط نیروهای امنیتی منتشر شد.

  • نویسنده :
  • منبع :