19 دی: دختر «پله» گفت، این بازیکن اسطوره‌ای فوتبال برزیل قبل از آنکه به دلیل عفونت ریه در بیمارستان بستری شود، به کرونا مبتلا شده بود.
سی. ان. ان به نقل از «کلی ناسیمنتو» نوشت: او بیمار و مسن است و در حال حاضر به دلیل عفونت ریه در بیمارستان بستری است. وقتی حالش بهتر شود به خانه برمی‌گردد.
دختر پله افزود: وی سه هفته پیش به کرونا مبتلا شده بود. همه دوزهای واکسن کرونا را دریافت کرده بود اما از آنجا که بدلیل سرطان تحت مداواست در وضعیت شکننده‌ای قرار دارد. او دچار عفونت ریه شده و به همین خاطر به بیمارستان رفته است.
«فلاویا» دختر دیگر پله گفت که این بازیکن اسطوره‌ای در آی. سی. یو بستری نیست و خطری سلامت او را تهدید نمی‌کند.
بیمارستان آلبرت اینشتین در سائوپائولو شنبه اعلام کرد که وضعیت جسمی پله پایدار است و به درمان‌های عفونت تنفسی جواب خوبی داده است.
اسطوره فوتبال برزیل که سه‌شنبه گذشته در بیمارستان بستری شد، شنبه با انتشار پیامی در فضای مجازی از روند درمانی خود اظهار رضایت کرد و نوشت: من هنوز امیدهای زیادی دارم.
وی در ادامه پیام خود نوشت: از همه کادر درمان به خاطر توجه ویژه‌ای که به من داشتند تشکر می‌کنم. پیام‌هایی که از سراسر جهان برای من ارسال شده باعث امیدواریم است و این به من انرژی می‌دهد. همچنین از دیدن بازی‌های تیم ملی فوتبال برزیل در مسابقات جام جهانی انرژی می‌گیرم. من ایمان زیادی به خداوند دارم.
پله تنها بازیکن فوتبال جهان است که سه دوره کاپ زرین این مسابقات را فتح کرده است. او با تیم ملی برزیل در سال‌های ۱۹۵۸، ۱۹۶۲ و ۱۹۷۰ فاتح جام جهانی شد.
  • نویسنده :
  • منبع :