19 دی: مدیر اجرایی انجمن آسیلا (انجمن حمایت از ایرانیان مقیم آلبانی) اعلام کرد در اعتراض به بازداشت غیرقانونی یک ماهه‌شان به اعتصاب غذا دست زده‌اند.
حسن حیرانی روز چهارشنبه با انتشار ویدیویی گفت: یک ماهی است با توطئه مریم رجوی و بخش فاسد دولت آلبانی در بازداشت غیرقانونی در کمپ بسته‌ای هستیم که پرچم سازمان ملل را هم یدک می‌کشد.
مدیر اجرایی انجمن آسیلا (انجمن حمایت از ایرانیان مقیم آلبانی) افزود: وکیل هم گرفته‌ایم اما پاسخی به ما نمی‌دهند و روز به روز فشارها را روی ما بیشتر کرده‌اند. تا این لحظه در این کمپ از هیچ سیستم گرمایشی برخوردار نبوده‌ایم حتی اجازه هواخوری نداریم و کل یک ماه گذشته در یک اتاق و راهرو کوچکی تردد داشته‌ایم.
حیرانی تاکید کرد: امروز کار خبیثانه‌ دیگری در حق ما کرده و اجازه ملاقات با همسرانمان را لغو کردند. تنها کاری که از دست ما برمی‌آید اعتصاب غذا است تا شاید سازمان مللی که چشم‌هایش را به روی جنایت‌های مریم رجوی بسته پاسخگوی شرایط باشد.
وی تصریح کرد: ما یک ماه است شبانه روز با کاپشن اینجا هستیم و روز به روز فشارها را روی ما بیشتر می‌کنند تا بلکه بتوانند ما را شکسته و وادار به خیانت و وطن فروشی کنند. ولی ما ذره‌ای کوتاه نیامده و از امروز اعتصاب غذایمان را شروع کرده‌ایم. امیدوارم نتیجه‌بخش باشد.



  • نویسنده :
  • منبع :