19 دی: مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری با اشاره به وقوع حادثه برای ۱۸ دانش آموز اهل وردنجان در اردو براثر مسمویت با گاز منوکسید کربن، از ترخیص آنان از بیمارستان خبر داد.
ارشاد شاهقلی شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ظهر روز شنبه ۱۸ دانش‌آموز پایه سوم دبستان پسرانه مولوی وردنجان شهرستان بن که در اردوی پایان دوره طرح ۳۳ روزه قرآن کریم در امامزاده علی اکبر نافچ شرکت کرده بودند، به دلیل مشکل درسیستم گرمایشی امامزاده دانش اموزان دچار تهوع و سرگیجه شدند.
وی گفت: پس از اطلاع رسانی موضوع به اورژانس ۱۱۵ استان ۱۰ نفر از دانش‌آموزانی که با گاز مونوکسیدکربن مسموم شده بودند، پس از درمان سرپایی به آغوش خانواده برگشتند و هشت نفر از دانش‌آموزان بعد از معاینات اولیه به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شدند.
به گفته وی، دانش‌آموزان مسموم شده پس از دو ساعت بستری و انجام مراقبت تکمیلی مرخص و به آغوش خانواده بازگشتند.
مسوول روابط عمومی اورژانس چهارمحال وبختیاری نیز گفت: با اطلاع رسانی این حادثه به اورژانس ۱۱۵ آمبولانس‌های پایگاه‌های بن، چالشتر و اتوبوس آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
محسن ابراهیمی افزود: مصدومان این حادثه توسط کارشناسان عملیات اورژانس بعد از انجام اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شدند.
وی همچنین گفت: در یک حادثه دیگر نیز یک آقای ۳۸ ساله در شهرکرد که دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بود با انجام اقدامات درمانی اورژانس در محل حادثه بهبود یافت.

  • نویسنده :
  • منبع :