19 دی: مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: پیکر ۴۵ شهید گمنام پنجشنبه هفته جاری از طریق مرز مهران وارد کشور می شود.

محمدحسین فولادی روز یکشنبه در نشست هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: ورود پیکر ۴۵ شهید گرانقدر گمنام از مرز مهران را خواهیم داشت که در پایان همین هفته و در روز پنج شنبه انجام خواهد گرفت. 

وی تصریح کرد: برنامه اصلی همزمان با سراسر کشور و در ۶ دی با پیام مقام معظم رهبری، تشییع و خاکسپاری شهدا خواهد بود، به همین خاطر روز جمعه در قالب استقبال از شهدای گرانقدر هم باید مجموعه فرمانداری مهران و هم مسئولان ادارات در استقبال از آنها آمادگی داشته باشند، پیکر شهدا تا ۶ دی در معراج شهدا خواهد بود. 

وی تصریح کرد: امروز دشمن با تمام توان بر رسانه سوار شده است و به دنبال این است که با تمام توان ضربه کاری خود را به نظام اسلامی بزند. 

سرهنگ فولادی اضافه کرد: شهرداری، صدا و سیما و سایر دستگاه‌های فرهنگی مأموریت سنگینی در حوزه برانگیختگی عمومی و فضاسازی عمومی برای تشییع باشکوه شهدا خواهند داشت، در این خصوص نیازمند فراخوان عمومی هستیم. 

وی گفت: سازمان تبلیغات و هیئت‌های مذهبی تمام قد پای کار بیایند، آموزش و پرورش باید با یک برنامه ویژه ورود کند.

  • نویسنده :
  • منبع :