19 دی: رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشگران گفت: ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۵ تا ۱۰ سال، ۸۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۲ تا ۵ سال، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس تا ۲ سال و ۷۰ نفر به مجازات‌های جریمه نقدی محکوم شدند.
علی القاصی مهر صبح امروز سه‌شنبه (۲۲ آذر) در ادامه جریان بازدید رئیس قوه قضاییه از دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ارائه گزارشی از روند رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشات اخیر در استان تهران پرداخت و گفت: از ابتدای شروع آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر، شعب ویژه‌ای در دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران و شهرستان‌های استان تهران، برای رسیدگی به پرونده‌های این حوزه اختصاص یافت.
وی ادامه داد: در رسیدگی‌ها به پرونده‌های عناصر اغتشاش‌گران در استان تهران، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۵ تا ۱۰ سال، ۸۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۲ تا ۵ سال، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس تا ۲ سال و ۷۰ نفر به مجازات‌های جریمه نقدی محکوم شدند.
به گزارش ایرنا، رئیس کل دادگستری استان تهران نهم آبان سال جاری از صدور حدود هزار فقره کیفرخواست در محاکم قضایی استان تهران در رابطه با آشوبگران و اغتشاشگران خبر داد و گفت که دادگاه این عناصر اصلی اغتشاشات به صورت علنی برگزار می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :