19 دی: جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از دستگیری یک نفر که اقدام به کلاهبرداری به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان از ۶۰ نفر در پایتخت کرده بود، خبر داد و گفت: این متهم در شهر پردیس دستگیر شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهرام امیریان روز سه شنبه با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت نیابت قضائی از شهر تهران مبنی بر مخفی شدن فردی کلاهبردار در شهرستان پردیس بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران پلیس کلانتری ۱۴ فاز یازده شهرستان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه مأموران کلانتری با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند فرد مورد نظر و مخفیگاه وی در فاز ۱۱ را شناسایی کنند، افزود: متهم در یک اقدام ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
این مسئول یادآور شد: متهم از طریق کلاهبرداری و استفاده چک بلامحل به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان(۲۰ میلیارد در پردیس و ۴۰ میلیارد در تهران) از ۶۰ نفر کلاهبرداری کرده بود که پس از تکمیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.
سرهنگ امیریان خاطر نشان کرد: پلیس با جدیت در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده و هرگز اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه مختل و از شهروندان نیز انتظار می رود تا ضمن توجه به هشدار ها و توصیه های پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • نویسنده :
  • منبع :