19 دی: وزیر ارتباطات در پاسخ به این سؤال که آیا شرکت متا به نامه ارسالی از سوی مرکز فضای مجازی در مورد اینستاگرام و واتس‌آپ پاسخ داده است، گفت: این شرکت تاکنون پاسخی نداده است.
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تصمیم در مورد اینستاگرام و واتس‌آپ با نهادهای امنیتی است که هنوز چیزی به ما اعلام نکرده‌اند.
وی همچنین در خصوص نامه ارسالی ایران به شرکت متا گفت: این نامه از سوی مرکز ملی فضای مجازی ارسال شده است و امروز از این مرکز پرسیدم که گفتند "ما هنوز پاسخی دریافت نکردیم."، آنچه را یک نماینده گفته است باید از خودش پرسید.
وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: عمده کشورهایی که اینستاگرام یا واتساپ پلتفرم غالب در آنجا هستند دفتر دارند و قواعد آنجا را می‌پذیرند.
دلیل افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت
وزیر ارتباطات درباره افزایش قیمت تلفن ثابت هم  گفت: شرکت مخابرات ایران یک شرکت خصوصی است باید درآمد و هزینه آن متناسب باشد زیرا در غیر این صورت نمی‌تواند به مردم خدمات ارائه بدهد.
زارع‌پور عنوان کرد: مخابرات برای توسعه و نوسازی نیاز به منابع دارد و چند سالی است که تعرفه‌های آن ثابت مانده است. برای ارائه سرویس خوب باید منابع داشته باشد.
وی افزود: در قبال افزایش نرخ تلفن ثابت و همراه، یک بسته نیز برای مردم در نظر گرفته شده است.
  • نویسنده :
  • منبع :