19 دی: جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا گفت: هم اکنون با تجهیز مرزبانی کشور به امکانات پیشرفته نظامی، گام های موثری برای ارتقاء امنیت آبی ساحلی کشور برداشته شده و به زودی نیز انواع شناورهای تندرو و پیشرفته به آن اضافه می شود.
سردار سرتیپ دوم پاسدار جلال ستاره روز پنجشنبه در جمع فرماندهان و کارکنان مرزبانی استان بوشهر اظهار کرد: با استفاده از امکانات پیشرفته نظامی و برای استیفای حقوق مردم و دولت از مرزهای کشور حراست و حفاظت می کنیم.
وی اضافه کرد: بر اساس پروتکل ‎ها و قراردادهای انتظامی در مناطق مرزی، مرزهای کشور به شکل شبانه روز تحت رصد و کنترل قرار دارد.
جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا تصریح کرد: وجود پیشرفته ترین تجهیزات نظامی در کنار ولایتمداری نیروهای مرزبانی، سبب شده ایران اسلامی در مرزها در یک امنیت خوب و مناسبی قرار گیرد.
ستاره ادامه داد: در کنار پیشرفت های نظامی، شاهد پیشرفت های در خور توجهی در سایر زمینه ها از جمله فضاهای علمی، فن‌آوری، هسته‌ای، دفاعی و پزشکی هستیم که خشم دنیای استکبار و دشمنان ملت ایران را به دنبال داشته است.
جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا با اشاره به اولویت مرزبانی فراجا، اظهارکرد: حفظ امنیت مرزهای کشور و تلاش برای جلوگیری از قاجاق کالا از اولویت های مرزبانی فراجاست که این مهم از طریق تلاش های شبانه روزی و همکاری مرزنشینان ایجاد می شود.
وی با اعلام این که مردم ساحل نشین و مرزنشین در جای جای ایران اسلامی خود بهترین حافظان و مرزبانان کشور هستند، گفت: در استان بوشهر نیز مردم ساحل نشین در کنار نیروهای مرزبانی، تامین کننده امنیت مرزهای آبی کشور در خلیج فارس هستند که جای تقدیر دارد.
جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا با اشاره به شرارت ها و ترفندهای دشمنان ایران اسلامی به سرکردگی آمریکا و همراهی برخی از کشورهای غربی، عنوان کرد: تضعیف نظام اسلامی، مخدوش کردن باورها و اعتقادات دینی و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین از جمله اهداف آمریکای جنایتکار و ایادی وابسته اش در منطقه است که با هوشیاری مردم و علاقمندی آنها به نظام و رهبری تاکنون توفیقی ایجاد نکرده اند.
ستاره، فضای مجازی را مهم ارزیابی کرد و گفت: دشمن با استفاده از تبلیغات دروغین و طراحی های پیچیده به دنبال تضعیف اعتقادات دینی و مذهبی مردم از طریق فضای مجازی است که ضروری است با ارتقاء میزان آگاهی ها و بصیرت خانواده ها، با این توطئه ها مقابله کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :