19 دی: رییس فدراسیون فوتبال که برای تماشای فینال جام جهانی به دوحه رفته است، می‌گوید داربی تهران احتمالا با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال برای تماشای فینال جام حذفی و جلسه با مسئولان AFC و فیفا راهی قطر شده است. او در حاشیه جلسه فیفا درباره برگزاری داربی تهران که ۲۹ آذر برگزار خواهد شد گفت: داربی پیشانی لیگ برتر است و ان‌شاءالله با تماشاگر برگزار می‌شود.
تاج درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفت: چیزی که تیم ملی ما را مشغول کرده بود، غیر فوتبالی بود. کسی از صعود نکردن تیم ملی خوشحال نیست. هواداران و فدراسیون خوشحال نیستند.
او درباره انتظار مردم از کی‌روش برای عذرخواهی بابت نتایج تیم ملی گفت: یک چیزی از ایشان خواندم که این مساله اتفاق افتاد. خودش اعلام کرد که باید بهتر از این می‌بودیم و عذرخواهی کرد. فدراسیون فوتبال به عنوان مسئول اصلی فوتبال کشور عذرخواهی می‌کند.
رییس فدراسیون فوتبال درباره جلسه با کارلوس کی‌روش اظهار کرد: خودم یک جلسه مفصلی با کی‌روش داشتم. دو طرف نظرات خود را به هم گفتند. در آینده صحبت جدی خواهد شد. بحث کی‌روش یک بحث است، جایگزینی او هم یک بحث دیگری است. آن هم مهم است که اگر بخواهیم (مربی) داخلی بگذاریم چه کسی باید باشد؟
وی درباره جانشینی برانکو یا مجیدی به جای کی‌روش گفت: همه کسانی که گفتید قابل احترام هستند. مجیدی خیلی خوب در داخل کشور نتیجه گرفته است. برانکو هم مهم است. فدراسیون فوتبال همه را می‌بیند و شرایط را می‌سنجد و متناسب با این مسائل تصمیم می‌گیرد.
او درباره دریافت مطالبات فدراسیون فوتبال از AFC گفت: ۲.۸ میلیون در AFC داریم که امروز با شیخ سلمان هماهنگ کردیم که این پول را صرف ساخت ساختمان فدراسیون کنیم. شهرداری هم برای صدور پروانه این ساختمان کمک می‌کند.

  • نویسنده :
  • منبع :