19 دی: دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با اشاره به پیگیری برای شناسایی عاملان حمله به مسجد امام هادی(ع) در خرم‌آباد، گفت: دستگاه قضا بدون هیچ گونه اغماضی با عاملان این اقدام برخورد می‌کند.

«داریوش شاهون‌وند» در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به حمله تعدادی اغتشاش‌گر و مزدوران منافقین با کوکتل مولوتوف در ساعت 1:30 بامداد جمعه 25 آذرماه به مسجد امام هادی(ع) خرم‌آباد ضمن آتش زدن پارچه‌ها و کتیبه‌های مجلس عزای حضرت زهرا(س) خساراتی به مسجد زدند، اظهار داشت: بر اثر حادثه آتش‌سوزی مسجد امام هادی(ع) خرم‌آباد، کتیبه‌ها، پرچم‌ها و چند فرش مسجد نه به صورت جزئی آتش گرفت.

وی با بیان اینکه بحث حفاظتی مسجد ایراداتی داشت، افزود: تذکراتی از باب اقدامات پیشگیرانه‌ جهت عدم تکرار این گونه حوادث به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بلاغ شده است.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد با بیان اینکه تلاش جهت شناسایی عوامل آتش‌سوزی ادامه دارد، عنوان کرد: نامه‌هایی به اداره کل اطلاعات، سپاه و نیروی انتظامی جهت شناسایی فرد یا افرادی که اقدام به آتش‌سوزی مسجد امام هادی(ع) کردند، ارسال شده است.

وی بیان کرد: دستگاه قضا تمام دستوراتی که لازم بوده را صادر کرده و به محض اینکه این افراد شناسایی شوند، دستگیر و بدون هیچ گونه مماشاتی با آنها برخورد می‌شود.

شاهون‌وند با اشاره به برخورد قاطع با فرد یا افرادی که منجر به آتش‌سوزی مسجد امام هادی(ع) شدند گفت: چنانچه این افراد جرم دیگری نداشته باشند به حداقل پنج سال حبس محکوم می‌شوند.

  • نویسنده :
  • منبع :