19 دی: فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر از کشف بیش از ۲۷ هزار عدد فشنگ جنگی خبر داد.
سرتیپ دوم پاسدار یدالله کشاورز شنبه ۲۶ آذر گفت: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر احتمال ورود سلاح و مهمات قاچاق از مرز عراق به کشور، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار مرزبانان تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر قرار گرفت.
وی افزود: مرزداران پس از ساعت ها کار عملیاتی دقیق، کمین و استفاده از تجهیزات اپتیکی، با دو نفر قاچاقچی حامل بار قاچاق روبه رو که در یک عملیات منسجم و دقیق موفق به کشف محموله قاچاق از آنها شدند.
فرمانده تیپ امام صادق (ع) با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی باری و یک فروند قایق و دستگیری دو نفر قاچاقچی در این رابطه، تصریح کرد: مرزبانان در پاک سازی محل و بررسی بار قاچاقچیان، یک قبضه کلت کمری، ۲۷هزار فشنگ جنگی که شامل بیست و ۴ هزار فشنگ کلت کمری و ۳ هزار فشنگ کلاش را کشف کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، وی به اشراف مرزبانان و رصد نوار مرزی به طور شبانه روزی اشاره کرد و اظهار کرد: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا، اقدامات گسترده‌ای انجام گرفته و پاسداران مرزبان ما با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.

  • نویسنده :
  • منبع :