19 دی: فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اجرای طرح چهار روزه جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در خوزستان، گفت: ۱۰۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز و ۹۹۲ عدد انواع فشنگ در خوزستان کشف و جمع آوری شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی و سلب تحرک از مجرمان و قانون‌گریزان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان به مدت چهار روز به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود: در این طرح ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر خوزستان با تسلط اطلاعاتی و انجام اقدامات خاص پلیسی ۸۵ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چندین عملیات منسجم و مقتدرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: از دستاوردهای اجرای این طرح کشف ۱۰۰ قبضه انواع سلاح جنگی، شکاری و ۹۹۲ عدد انواع فشنگ مربوطه بود.
سردار صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :