19 دی: رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گیلان گفت: موضوع تنبیه دانش‌آموز یکی از مدارس شهرستان تالش توسط معلم با جدیت در حال پیگیری فوری است.
شهرام رفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پیرامون جزئیات تنبیه بدنی دانش آموزی در شهرستان تالش اظهار کرد: پس از گزارش به موقع مدیر مدرسه به واحد بازرسی آموزش و پرورش مبنی بر وارد کردن ضربه توسط معلم به پای دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی مدرسه صائب ۲ شهرستان تالش که موجب به زمین افتادن و آسیب دیدگی دست دانش‌آموز شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: طی بررسی‌های انجام شده و بازدید میدانی از مدرسه یاد شده، برای معلم متخلف توصیه کتبی صادر شد و پرونده وی در هیات تخلفات استان در حال پیگیری است.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گیلان بیان کرد: مسئولان شهرستان تالش نیز به صورت میدانی با حضور در مدرسه، موضوع را بررسی کردند و طبق مقررات با معلم برخورد خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه برخورد فیزیکی به هیچ وجه مورد تایید نیست، اضافه کرد: با توجه به ممنوعیت تنبیه بدنی این موضوع با جدیت بیشتر در مدارس پیگیری می‌شود و امید است تا دیگر شاهد مواردی از این دست در واحدهای آموزشی نباشیم.

  • نویسنده :
  • منبع :