19 دی: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ذخیره چهار میلیون واحد آنتی بیوتیک در کشور گفت: آنتی بیوتیک و سرم به میزان کافی در کشور وجود دارد.
بهرام عین‌اللهی روز جمعه در حاشیه بازدید از داروخانه شبانه روزی شهرستان خاتم یزد از واردات هفت میلیون واحد آنتی بیوتیک به کشور خبر داد و اظهار داشت: آنتی بیوتیک در کشور در سه نوبت کاری در حال تولید است.
وی با اشاره به ذخیره سازی آنتی بیوتیک و سرم در کشور گفت:در زمینه آنتی بیوتیک و سرم کمبود و مشکلی در کشور وجود ندارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:در صورتی که داروخانه های کشور پیش بینی لازم را در خصوص آنتی بیوتیک و سرم انجام دهند و درخواست را به موقع ثبت کنند در تامین آنتی بیوتیک مشکلی وجود نخواهد داشت ضمن اینکه در حال حاضر در مراکز دولتی و بیمارستانی نیز کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
بازدید از طرح توسعه و ساختمان نیمه تمام بیمارستان آیت الله خاتمی، دیگر برنامه وزیر بهداشت در شهرستان خاتم بود؛ همچنین بازدید از طرح های در حال ساخت بیمارستان روانپزشکی تفت و بازدید از بیمارستان در حال ساخت شهرستان اشکذر از برنامه های امروز وزیر بهداشت در شهرستان های تفت و اشکذر است.
انعکاس درخواست‌های مردمی به رئیس جمهور و شرکت در نشست شورای اداری از دیگر برنامه های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان یزد است.

  • نویسنده :
  • منبع :