19 دی: فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان دزفول از کشف ۱۸۴ قبضه اسلحه غیرمجاز در استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمد صالحی" با اعلام این خبر اظهارکرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در خوزستان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با همکاری رده همنام شهرستان دزفول با رصد مستمر و تلاش شبانه‌روزی اعضای باند قاچاق سلاح که از طریق استان ایلام محموله سنگین سلاح را جهت توزیع وارد دزفول و در محل‌های مناسب جاساز کرده بودند را شناسایی و برای دستگیری آنها اقدام کردند.
وی با بیان اینکه در این عملیات پیچیده و ضربتی ماموران پلیس اعضای پنج نفره باند قاچاق سلاح را دستگیر کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۶۴ قبضه سلاح جنگی به همراه ۱۲۸ خشاب جنگی و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه به اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی با محوریت جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در استان اشاره کرد و افزود: از دستاوردهای این طرح دستگیری ۱۱۰ نفر از دارندگان سلاح و کشف ۱۲۰ اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز با ۲هزار و ۳۷۹ عدد فشنگ است.
وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پیرامون حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :