19 دی: فدراسیون والیبال در بیانیه‌ای توهین به مقدسات را محکوم کرد.
فدراسیون والیبال یکشنبه شب با صدور بیانیه‌ای توهین به مقدسات و بی احترامی به بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است: ملی‌پوشان و قهرمانان والیبال ایران همواره به پشتوانه‌ اعتقادات خود و با توکل به خداوند بزرگ و معصومین علیهم السلام در رویدادهای مهم جهان حاضر شدند و با اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف، توانمندی‌ها ‌و ارزش‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند.
این فدراسیون به نمایندگی از جامعه‌ پرافتخار والیبال ایران انزجار خود از توهین کنندگان به اسوه به تمام معنا در عرصه عشق و عبادت به خدا، عفاف و پاکدامنی را اعلام می‌کند و بی‌تردید تیم‌های ملی والیبال ایران همچون گذشته و بیش از پیش با توکل به پروردگار هستی بخش یکتا و توسل به ائمه معصومین در میادین مختلف حاضر خواهند شد و برای افتخارآفرینی به مصاف حریفان می‌روند.
پیش از این خبرگزاری قوه قضاییه اعلام کرده بود؛ فرهاد ظریف ملی پوش سابق والیبال با انتشار یک استوری در صفحه مجازی خود به مقدسات توهین کرده و همین امر باعث شد علی صالحی دادستان تهران علیه وی دستور تعقیب قضایی صادر و حکم جلب وی را برای ضابط ارسال کند.
علی صالحی در همین رابطه گفت: نظر به توهین فرهاد ظریف علیه مقدسات، بلافاصله موضوع در دستور کار دادستانی تهران قرار گرفت و ضمن صدور دستور تعقیب قضایی علیه وی حکم جلب وی نیز صادر شد.
صالحی ادامه داد: نظر به اینکه ظریف در ایران اقامت ندارد، دستور قضایی صادر شده برای مراجع ذیربط ارسال شد تا در فرصت مقتضی نسبت به اعمال آن اقدام لازم صورت گیرد.
  • نویسنده :
  • منبع :