19 دی: مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: تلاش می‌شود گاز مشترکانی که در تربت جام قطع شده تا فردا شب و حداکثر تا پس فردا وصل شود.
حسن افتخاری یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشترکانی که در تربت جام دچار قطعی گاز شدند در سفر امروز وزیر نفت مقرر شد که قبض گاز دی ماه آنها جبران شود.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به قطعی گاز برخی مشترکان در تربت جام، کپسول گاز و نفت سفید توزیع شده است. چند هزار بخاری برقی نیز در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفته تا بین مشترکان توزیع شود.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی اظهار داشت: یکی از مصوبات بسیار خوبی که در سفر امروز وزیر نفت حاصل شد تصویب تقویت خط انتقال گاز به تربت جام است که کارهای مطالعاتی آن از فردا آغاز خواهد شد تا در سال آتی شاهد قطعی گاز نباشیم.

همچنین فرماندار تربت جام با بیان اینکه گاز ۲۵ هزار مشترک در این شهرستان قطع است، گفت: در حال توزیع ۱۱۰ هزار لیتر نفت بین مشترکینی هستیم که گاز ندارند، همچنین چند هزار بخاری نفتی و وسائل گرمایشی نفت سوز بین مردم توزیع می‌شود.

حسین جمشیدی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: تمام تلاش ما پیگیری برای تامین وسائل گرمایشی جایگزین برای مردم است و در این راستا چهار هزار بخاری گازی بین مردم در حال توزیع است.
وی گفت: هم اکنون در حال توزیع ۱۱۰ هزار لیتر نفت بین مشترکینی هستیم که گاز ندارند و این روند با توزیع چند هزار بخاری نفتی و وسائل گرمایشی نفت سوز دیگر ادامه خواهد یافت.

  • نویسنده :
  • منبع :