19 دی: هر گاه جواد اوجی وزیر نفت درباره مصرف گاز هشدار می دهد یا خبری از قطع گاز منتشر یا شهری برای کاهش مصرف گاز تعطیل می شود بلافاصله فیلم معروف وزیر نفت در تابستان گذشته بازنشر می شود؛ وقتی در اوج هیجان و احساسات آرزو کرده بود "خداوند به همه طول عمر بدهد تا ببینند امسال برای دنیا و به خصوص اروپایی ها چه زمستان سختی در پیش است".

فرارو نوشت: ویدئویی از سخنان جواد اوجی، وزیر نفت در تابستان امسال پر بازدید شده است که در آن اوجی هشدار می‌دهد زمستان سختی در انتظار اروپاست. او می‌گوید جمهوری اسلامی ظرفیت خوبی برای تامین بخشی از کمبود نفت، میعانات و گاز اروپا را دارد. اما حالا در فصل زمستان ایران خود با بحران کمبود گاز دست و پنجه نرم می کند!
هر گاه جواد اوجی وزیر نفت درباره مصرف گاز هشدار می دهد یا خبری از قطع گاز منتشر یا شهری برای کاهش مصرف گاز تعطیل می شود بلافاصله فیلم معروف وزیر نفت در تابستان گذشته بازنشر می شود؛ وقتی در اوج هیجان و احساسات آرزو کرده بود "خداوند به همه طول عمر بدهد تا ببینند امسال برای دنیا و به خصوص اروپایی ها چه زمستان سختی در پیش است".
او در ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ با حضور در برنامه «جهان آرا» شبکه افق، خطاب به مجری برنامه (امیرحسین ثابتی) گفته بود:‌ «آقای ثابتی ان شاء الله خدا به همه مون عمر بده ببینیم امسال چه زمستان سختی در پیشه...برای دنیا به خصوص برای کشورهای واردکننده انرژی، به خصوص اروپایی ها ... خودشون به خودشون دارن ظلم می کنند ... دولت ها دارند به مردم شون ظلم می کنند... می توانیم بخشی از کمبود انرژی جهان به ویزه اروپا را تامین کنیم.»

  • نویسنده :
  • منبع :