19 دی: فرمانده انتظامی قلعه‌گنج در جنوب کرمان با اشاره به وقوع تیراندازی منجر به جرح یک دانش آموز پسر در ورودی دبیرستان دکتر حسابی این شهرستان از پیگیری ویژه این موضوع برای دستگیری ضارب و نیز کشف علت و انگیزه آن خبر داد.
سرهنگ محمدرضا بیلری شامگاه چهارشنبه با اشاره به وقوع این مورد حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز پنجم بهمن افزود: هویت ضارب که او نیز دانش آموز یکی از دیگر دبیرستان های شهر است مشخص شده و پیگیری های پلیس برای دستگیری این فرد و کشف علت و انگیزه آن در دست انجام است.
به گزارش ایرنا در نتیجه تیراندازی در دبیرستانی واقع در شهر قلعه‌گنج امروز (چهارشنبه)، یکی از دانش‌آموزان از ناحیه دست زخمی و پس از چند ساعت از بیمارستان مرخص شده است.
دکتر خسرو چمنی رییس بیمارستان قلعه گنج در مورد وضعیت جسمانی مجروح این حادثه به ایرنا گفته بود: حال عمومی این دانش آموز مساعد است و خون‌ریزی دست او بند آمده است.
به گفته وی، به دلیل شکستگی ایجاد شده در ساق دست این دانش آموز، وی باید به متخصص ارتوپد مراجعه کند که با رضایت خانواده از بیمارستان مرخص شد زیرا اولیای وی قصد داشتند برای ادامه درمان دست فرزندشان به مراکز درمانی شهرهای دیگر مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، مسئولان محلی پیگیر چرایی داشتن سلاح توسط دانش آموز مذکور هستند اما وجود سلاح غیرمجاز در دست شهروندان از جمله مشکلات برخی مناطق استان کرمان به شمار می رود که هر از گاهی نیز به بروز مشکلات و حوادث انجامیده است. جمع آوری سلاح غیرمجاز در برنامه مسئولان استان کرمان قرار دارد و در این زمینه خواستار همکاری بیشتر بزرگان قبایل و طوایف نیز شده اند.
قلعه گنج در ۴۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :