19 دی: منابع خبری جمعه شب گزارش دادند، در پی تیراندازی در شمال قدس اشغالی، ۷ صهیونیست به هلاکت رسیدند.
به گزارش الجزیره، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ۷ شهرک نشین در پی تیراندازی در منطقه «النبی یعقوب» واقع در شمال قدس به هلاکت رسیدند.
منابع صهیونیستی اعلام کردند، که در این تیراندازی ۱۲ نفر نیز زخمی شدند.

پلیس رژیم صهیونیستی جمعه شب اعلام کرد، «علقم خیری» از اهالی قدس اشغالی عامل عملیات استشهادی ساعاتی پیش در این شهر بوده است.



به گزارش فلسطین الیوم، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «علقم خیری» جوان ۲۱ ساله فلسطینی اهل اردوگاه «شعفاط» عضو هیچ گروه یا سازمانی نبوده است.
این در حالی است که پیش تر برخی منابع صهیونیستی گزارش داده بودند، مجری عملیات قدس عضو گردان‌های شهدای الاقصی بوده است.
پلیس رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که مجری عملیات به دست نیروهای این رژیم به شهادت رسیده است.
بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، راه‌های ارتباطی اصلی شهر قدس توسط نیروهای پلیس بسته شده و نیروهای نظامی حضور گسترده‌ای در این شهر دارند.
در پی این حمله، بانگ «الله اکبر» از بلندگوهای مساجد شهر جنین واقع در کرانه باختری پخش و مردم این شهر با حضور در خیابان‌ها به شادی پرداختند.
این حمله در حالی انجام شده که کرانه باختری رود اردن روز پنجشنبه شاهد یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین و جنایت آفرینی جدیدی بود که در جریان آن ۱۱شهروند فلسطینی شهید و دستکم ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.
تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

  • نویسنده :
  • منبع :