معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: صدای مهیبی که بامداد امشب در خیابان امام خمینی اصفهان شنیده شد به دلیل انفجار در یک مرکز نظامی وابسته به وزارت دفاع بود.

بامداد امروز یکشنبه برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در محدوده شمالی شهر اصفهان خبر می‌دهند.

به گفته شاهدان عینی این انفجار مربوط به یکی از صنایع دفاعی وابسته به وزارت دفاع در خیابان امام خمینی (ره) اصفهان بوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: صدای مهیبی که بامداد امشب در خیابان امام خمینی اصفهان شنیده شد به دلیل انفجار در یک مرکز نظامی وابسته به وزارت دفاع بود.
محمدرضا جان نثاری بامداد یکشنبه اعلام کرد: انفجاری در یکی از مراکز نظامی وابسته به وزارت دفاع در خیابان امام خمینی اصفهان رخ داد که تلفات جانی نداشت.
وی با بیان اینکه علت این حادثه و خسارت وارده در دست بررسی است، اظهار داشت: اطلاعات تکمیلی به مردم اطلاع رسانی می شود.
در همین رابطه وزارت دفاع در بیانیه ای اعلام کرد: شامگاه شنبه یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله نا موفق ریزپرنده ها قرار گرفت که یکی از آنها با اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.
وزارت دفاع و پیشتبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان در این بیانیه ای افزود: این حمله ناموفق شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ صورت گرفت که با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی حمله ریزپرنده ها با موفقیت دفع شده است.
این بیانیه می افزاید: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می دهد اقدامات مراکز ما برای تولید قدرت، اقتدار و امنیت با شتاب و جدیت ادامه خواهد یافت و این اقدامات کورکورانه تاثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت.

  • نویسنده :
  • منبع :